دکترروح الله رضاعلی

علیرضا کاظمی کیست قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر زاده شهر قائن کسی که در دولت دوم روحانی به معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش رسید و بعد از اتمام دولت دوازدهم به به مدت سه ماه هم سرپرست وزارت آموزش و پرورش را در دولت نیمه تمام سیزدهم تجربه کرده است البته بعد از اینکه نمایندگان مجلس یازدهم به گزینه کارگروه معرفی وزیر آموزش و پرورش یعنی حسین باغگلی اعتماد نکردند.
نوع اصولگرایی با لبخند اصلاح طلبی که به دلیل نزدیکی به رئیس مجلس احتمالاً کار دشواری برای کسب رأی اعتماد از مجلس نخواهد داشت.
کسی که اتفاقاً سطوح مدیریتی در آموزش و پرورش از صف تا ستاد را تجربه کرده است هرچند در نظرسنجی‌های گروه‌های مجازی فرهنگیان جایگاهی نداشت، نه منتخب شورای راهبردی آشکار بود و نه از افراد معرفی شده از سوی تشکل های فرهنگی. حتی تا لحظه ای که رئیس مجلس محتوای نامه معرفی اعضای کابینه چهاردهم را می خواند هیچ کس گمان نمی کرد که ایشان معرفی شود.
به نظر می رسد بیشترین بحث ها در حلقه اول یاران مسعود بیشتر حول این موضوع بوده که وزیر آموزش و پرورش کسی باشد که دولت با کمترین چالش با مجلس شهریوری دل انگیز را شروع کند. به نظر می رسد دولتی در حال شکل گیریست که نه تنها دولت سوم روحانی یا پاجوش هایی از دولت خاتمی و یا دولت وفاق ملی، حتی به سختی دولت وفاق حزبی هم باشد. « دولت سختی» که روزهای دشواری را در پیش رو خواهد داشت.

بازدیدها: ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *